Galym-Galam: Анна Коэн Миллер, НУ ЖББМ профессор ассистенті

Біздің “Ғалым-Ғалам” айдарының келесі қонағы – Анна Коэн Миллер, НУ ЖББМ профессор ассистенті Коэн Миллер – жоғары білім беруде инклюзия мен жалпыға қолжетімділікті зерттеумен айналысатын тәжірибелі педагог. Профессор НУ-ға жеті жыл бұрын қосылды, өйткені бұл жұмыс оған ғылымға айтарлықтай үлес қосуға мүмкіндік беретініне сенімді болды. Бүгінгі таңда профессор Анна Коэн Миллер “тарихи тұрғыдан келіссіз, маргиналданған немесе отарланғандардың” дауыстарын естуге мүмкіндік беретін инновациялық зерттеу әдістерін қолданады. Оның соңғы зерттеуі қазіргі уақытта үйден жұмыс істеуге және сонымен бірге балаларды күтуге мәжбүр болған академиялық аналардың проблемаларына арналған.

 Бізге өз біліміңіз бен кәсіби тәжірибеңіз туралы айтып беріңізші

Менің тәжірибем – пәнаралық, менің жұмысым әртүрлі мәдениеттерді зерттеудің әлеуметтік әділетті әдістеріне бағытталған. Мен АҚШ – та мектепке дейінгі білім беруден бастап жоғары білімге дейін сабақ бердім, және қазір мен жетінші жыл НУ Жоғары білім беру мектебінде жұмыс істеймін. НУ ЖББМ-дағы алғашқы жылы мен басқа мектептердегі әріптестеріммен жұмыс істедім, осылайша Дженифер Льюис (Жоғары бизнес мектебі) екеуміз гендерлік мәселелер бойынша ғалымдар консорциумын құрдық.

 Зерттеу қызығушылықтарыңыз туралы, соның ішінде ең соңғысы – COVID-19 пандемиясында ғалым аналардың теңдігі мен қатысуы туралы зерттеу жобасы жайлы айтып беріңізші.

 Менің зерттеуім әділеттілікке және жоғары білімге ынталандыруға бағытталған. Осы мақсатқа жету үшін мен тарихи тұрғыдан келіссіз, маргиналданған немесе отарланғандардың дауыстарын есту үшін инновациялық зерттеу әдістерін қолданамын. Мысалы, мен жақында 20-шы жыл сайынғы “Сапалы ойлау” виртуалды конференциясында “Сапалы зерттеу әдісіндегі әділеттілік пен инклюзия” туралы баяндама жасадым. Осы баяндамада мен баспасөзде жарияланған “көп мәдениеттілік мәнмәтінінде әлеуметтік әділеттілікті сапалы зерттеу мәселелері” кітабын (Нетти Бойвинмен бірге) қолдандым, ол осы жылдың қазан айында Routledge-де шығады. Әділеттілік пен инклюзивтілік қағидаттарын пайдаланатын ағымдағы зерттеу жобасының мысалы ретінде мен өз елімде басқаратын Британдық кеңестің гранты – халықаралық деңгейдегі жоғары білім беру саласында оқытудың күн тәртібіндегі гендер: әділ болашақты бірлесіп құру, Қазақстан, Ұлыбритания, Марокко, Нигерия және Үндістанды салыстырмалы зерттеу болып табылады.

 Академиялық ортадағы аналар туралы жақында аяқталған зерттеу аясында мен Жанна Изекеновамен (ЖББМ докторанты) бірге зерттедім, ол арқылы үйден жұмыс істеуге мәжбүр болған ғалым аналар, сондай-ақ COVID-19 пандемиясы кезінде өз балаларын онлайн-оқытуды бақылап отырады. Біздің жұмысымызда біз интернетте қолдануға бейімделген алдыңғы қатарлы зерттеу әдісін – photovoice қолдандық. Бұл бізге академик аналардың алдында тұрған қиындықтарды көрнекі түрде көрсетуге мүмкіндік берді. Сайтта біз зерттеудің негізгі тұстарын кең және академиялық аудитория үшін қолжетімді форматта ұсындық.

 Сіздің зерттеуіңіздің нәтижелерін практикалық қолдануға бола ма, әлде бұл жай ғана іргелі зерттеу ме?

 Зерттеу жоғары оқу орындарына анамен (қамқорлықпен) айналысатындардың әділетсіз жағдайын түсінуге мүмкіндік беретін нақты идеяларды ұсынады; теңсіздікті одан әрі нашарлататын институционалдық кедергілерді түсінуге мүмкіндік береді; сондай-ақ әр мекемені ерекше қолайсыз жағдайға тап болған адамдар үшін COVID-19-дан шығуды жеңілдету үшін жасай алатын қадамдарын анықтауға шақырады.