ЖББМ сарапшылары қазақстандық педагогтарды инклюзивті білім беруге үйретті
1500-нан астам қазақстандық мұғалімдер мен балабақша тәрбиешілері инклюзивті оқыту бойынша тегін оқудан өтті. Үш апталық курсты Назарбаев Университеті Жоғары білім беру мектебінің профессор-сарапшыларының халықаралық тобы әзірледі және ол “Дара” қоры мен “Шеврон” компаниясының қолдауымен іске асырылды. Жобаның басты мақсаты – кейіннен қоғамдағы өзгерістердің жолсерігі бола алатын және әрбір балаға сапалы білім беруге кепілдік бере алатын, инклюзивті практикаға ынталы және қабілетті педагогтарды дайындау.
Қазақстан әділ, қолжетімді және сапалы білім алуға қол жеткізудің жалпы әлемдік қағидаттарын ұстанады. Жыл сайын елімізде жалпы білім беретін мектеп ортасында тең қолжетімділікке ие, ерекше қажеттіліктері бар балалар саны өсуде. Алайда, жүргізілген зерттеулер көрсеткендей, мұғалімдер инклюзивті білім беруді енгізу қажеттілігін түсінсе де, олар көбінесе барлық балаларды, әсіресе мүгедектіктің ауыр түрлері бар балаларды құрдастарымен бірге оқу процесіне қосуға қарсы. Бұл ретте, зерттеушілердің пікірінше, мұғалімдердің көзқарасы инклюзивті білім беруге көшудің шешуші факторы болып табылады. Талдау көрсеткендей, қазақстандық педагогтардың арасында мүмкіндігі шектеулі балалар оқи алмайды деген қате пікір жиі кездеседі. Бұл мұндай балалардың оқу және қоғамның дамуына үлес қосу мүмкіндігінен айырылуына әкеледі.
“Жоғары білім беру мектебінің сарапшылары инклюзияны дамыту бойынша өз қызметімен танымал” Дара ” қорының мамандарымен бірлесіп, жобаны қолға алып, педагогтарды оқыту бағдарламасын әзірледі. Олар инклюзивті білім беруге көшу кезінде қолдауды, біліктілікті арттыруды және арнайы дағдыларды дамытуды қажет етеді. Біз “білім беруді инклюзивті ету” деп аталған біздің жобамыз ҚР Білім мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының мақсатына қол жеткізуге – барлық мектептерді инклюзивті етуге ықпал етеді”, – деп атап өтті Жоба жетекшісі, Назарбаев Университеті Жоғары білім беру мектебінің профессоры Сулошни Патер.